
Nagy változások történnek a Maseratinál mostanában. 40 520 darab után legurult a sorról az utolsó szívó V8-as GranTurismo, majd bemutatták az új hathengeres turbómotorjukat, de talán a legtöbben a négyhengeres, mild-hybrid Ghiblitől dobták le a láncot. Nem bolondultak meg teljesen az olaszok, csak szükség van ezekre a lépésekre, hogy olyan menő holmik is készülhessenek, mint a Ferrari-motoros limuzin.
3,8 literes, biturbó V8-as motorja 6250-nél adja le 580 lóerős teljesítményét és 730 Nm nyomatéka van. Ezzel a Ghibli 4,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 326 km/óra. Nyolcsebességes automata váltó és kizárólag hátsókerék-hajtás jár a Ghibli Trofeóhoz, méghozzá önzáró differenciálművel. A Trofeo modelleket a pirosas kopoltyúkról és a sötétebb hátsó lámpákról lehet felismerni. Bent a nagyobb érintőképernyős fedélzeti rendszer az újdonság.