A facelift utáni hangsúlyosabb orrhűtőrács méhkas mintáinak nagyját itt már befedik. Ebben a konfigurációban egyébként elég figyelemfelkeltő is a Yaris, bár a reakciók vegyesek voltak a külső tekintetében.
A sajtóbemutatón ki állították a karosszériát, szép darab és jól láthatók rajta az acél, alu (öntött, préselt, extrudált), magnézium és szénszálas elemek.
A társaság igazgatóságának elnöke, Dieter Zetsche hangsúlyozta, hogy bizonytalanságot kelt a VW 2015-ben kirobbant dízelbotránya nyomán indult "közéleti vita a dízelmotorokról, különösen a mi fogyasztóinknál".
Az X-osztály 5,34 méter hosszú lesz, amelyből a tengelytáv 3,15 métert tesz ki – utóbbiban közösködik, előbbi tekintetében viszont 4 centivel felülmúlja a Navarát.
A Lexusok és a Subaruk mind japánok, a Mitsubishik egy része, ám a Japánból érkező japán autók között a legfontosabb piaci szereplő a Suzuki Swift.
Az új, tizedik generációs modell hangolásánál a tervezők kicsit visszavettek az előd egyértelműen teljesítményközpontú keménységéből, és inkább az arany középút felé céloznak.
Az új Accord motorválasztéka amúgy három darabból áll, a már említett 1,5-ösön kívül van még kétliteres turbós változat – 252 lóerővel és akár tízfokozatú (!) automatikus váltóval.
A Ford tervei a szabadalmi bizottságtól kerültek napvilágra, miszerint a Mustanghoz terveznek egy beépített kerékpártartót. Valahogy úgy, ahogy az Opel is csinálja, a hátsó lökhárítóból lehetne kihúzni.
A Tesla Model X 100D a gyártói adatok szerint 565 kilométert tud töltés nélkül megtenni, míg a BMW i3 újabb változata300 kilométert, a Hyundai Ioniq EV 280 kilométert és az új Nissal Leaf (30 kWh-s akkumulátorral) 250 kilométert.
A hazai forgalmazásra egyelőre várni kell, de információink szerint az új árnyalatok néhány hónapon belül nálunk is elérhetőek lesznek a típusokhoz.
Nem meglepő módon azonban a tolvajok is gyorsan tanulnak, és tavaly Európában két Teslát sikerült úgy ellopniuk, hogy azok mind a mai napig nem kerültek elő.
A Renault fő piaca továbbra is Európa, ahol az eladások 5,6 százalékkal nőttek, részben annak hatására, hogy a Dacia márkából 9,3 százalékkal bővült az értékesítés.