Az információk (járműdiagnosztika, keréknyomás monitorozás, és a jármű állapotának ellenőrzése) hozzáférhetőek az alkalmazáson keresztül.
A 911 Turbo S-ből érkező 3,8 literes, biturbó erőforrás továbbfejlesztett verziója dolgozik majd a GT2 RS lemezei alatt, amely nagy adaggal kínál rá az előd 620 lóerős teljesítményére és 700 Nm nyomatékára.
A Daimler tulajdonában lévő Mercedes-Benz egyik legsikeresebb típusa a városi és elővárosi utasszállításra tervezett Citaro, hiszen eddig Európában több mint 50 ezer darabot értékesítettek belőle.
Az utóbbi időszakban elvégzett felmérések alapján kijelenthető, hogy Magyarországon megnőtt az új autók iránti kereslet. A magyar utakon egyre több új autót lehet látni, ezek közül is rengeteg a Renault. Nem véletlenül, hiszen a francia gyár autóit mindig is az innováció jellemezte, az ötletes és igényes megoldások iránt fogékony vásárlók előszeretettel választják a Renault különböző típusait.
Helykínálat tekintetében ma már egy kisautó képes azt nyújtani, amit az ezredforduló után egy kompakt tudott. Mindez azt jelenti, hogy elöl gyakorlatilag teljesen korrekt méretű a rendelkezésre álló tér, hátul pedig kb. 180 centi magasságig szavatolt hosszú távon érezhető kényelem, afelett már kompromisszumos a fejtér miatt az utazás.
Jesse Adams és a megnövelt üzemanyagtartálytól eltekintve széria, piros GT86-os Toyota végül 165 kilométert tett meg a felvizezett pályán keresztbe elfüstölt gumi nélkül.
Egy teszten egyszerre indultak el három másik, nagy sorozatban gyártott elektromos autóval együtt, és Eric autója mindegyiknél messzebb jutott.
Az autóhoz elérhető számos vezetést segítő rendszer, csakúgy mint a Head-Up kijelző vagy az elektromosan állítható hátsó komfortülések. A nagy poggyásszal járóknak jó hír, hogy a csomagtartó 610 literesre nőtt.
Az új Discovery valójában megtankolva, üresen 2,54 tonnára mérlegelt, történetesen 40 kilóval nehezebbre, mint az ugyanilyen motorral szerelt előd. Ebben persze az extrázottság adja a nagy differenciát: a 2011-es csúcsra szerelt tesztautót esetében ugyanis 2,66 tonnát mértünk.
Az aerodinamikát szintén sikerült optimalizálni, így pedig jelentős légellenállás-gyarapodás nélkül értek el nagyobb mértékű leszorító erőt a gyáriak, vagyis az előd 270 km/h-s végsebességénél még jobb értéket kaphatunk.
Végül úgy tűnik, a küldetés sikerrel járt, és még azelőtt sikerült megfékezni a lángokat, hogy komolyabb kár keletkezett volna az autóban. A jelek szerint sérülés sem történt, a kocsira azonban ráfér majd egy alapos átvizsgálás.
A módosított tetőív miatt a hátsó szárny magasabbra emelkedik ki, mint a kupénál, így viszont helyre tették az aerodinamikát: a Spider ugyanúgy gyorsul (3,2 mp százra) és ugyanaz a végsebessége (328 km/óra), mint a zárt tetős verzióé.