Megtéríti a kormány a KRESZ-tanfolyam és -vizsga díját 2018. július 1-jétől a 20 évesnél fiatalabbaknak.
A legfrissebb videóban - ami a Terra módot hivatott bemutatni - immár megtekinthetjük az Urus műszerfalát is, ami megjelenését tekintve természetesen hasonlít a márka többi modelljének műszerfalára.
A márka közeljövőjét tehát a ‘hagyományos’ benzinmotoros típusokon kívül a Porsche által már manapság is előszeretettel használt konnektoros hibridek fogják képezni, egyre nagyobb villanyos segítséggel és akkumulátorokkal.
Először Webber ül a volán mögé, hogy egy gyors kört menjen az autóval, majd Röhrl következik, aki inkább csak élvezni akarja a vezetést, és keresztbe autózva teljesíti a pályát, megmutatva ezzel az autó másik arcát.
Bejelentette, hogy haszongépjárművek, közöttük autóbuszok gyártására is kiterjesztik üzemanyagcellás járműtechnológia fejlesztési programjukat Kínában.
Miközben a kínai autógyáraknak már vannak tisztán elektromos modelljeik, a Daimler ügyfeleinek még várniuk kell az első elektromos modellre: a német autógyár 2019-ben kezdi meg első tisztán elektromos városi szabadidő autó modellje, az EQC gyártását Kínában.
A műszerfal legfőbb eleme a 8 colos érintőképernyő, melyre Android és iOS rendszerű telefonok képe is tükrözhető.
Ezt erősítheti meg az is, hogy BMW az iX1-től az iX9-ig levédette az összes hasonló jelölést. Ezek alapján tehát könnyen lehet, hogy a villanyos X3 iX3 néven érkezhet majd meg 2019-ben.
„Túlmentünk a hosszirányú gyorsulás határain, így az összkerékhajtás maradt az egyetlen opció” – mondta Hacker úr.
Egy norfolki műhely, a Qwest vállalta el a feladatot, és az alábbi videón bele is pillanthatsz abba, hogyan készül a Model S Shooting Brake.
Ezt használja ki a brit Kraken Opus kiadó is, aki igazán különleges könyveket készít igazán vaskos pénztárcájú vásárlók számára.
A külső változások azonban nem lesznek különösebben számottevőek, de a pletykák szerint a teljesítmény 362 lóerőről még a korábban tippelt 375-nél is nagyobbra, 400 lóerő körülire nőhet – ez pedig már lényeges különbség.