A Toyota és a Mazda csütörtökön közösen léptek a nyilvánosság elé, hogy bejelentsék, összefognak az elektromos autók fejlesztése érdekében. Hozzájuk csatlakozik még a szintén japán Denso is, így hárman próbálják felvenni a fonalat a versenyben.
Tokiói Autószalonon minden kiderül majd az autóról – és csak remélni tudjuk, hogy az Urban EV mellett ezt a modellt is sorozatgyártásba küldik majd a japánok.
A 2-es főúton, Gödön a 24-es kilométernél egy személyautó és egy kisbusz ütközött össze. A forgalom félpályán halad.
A tuningcsapat ezúttal egy második generációs Mercedes Viano kisbuszt épített át, az eredmény pedig egy igazi luxusjármű lett.
A gyáriak elmondása szerint ez lesz a valaha volt leggyorsabb McLaren, ám ezúttal valószínűleg nem a versenypályás köridők lesznek az elsődlegesek – noha nyilván ezen a téren sem lesz lassú az autó.
Persze a Porsche 911 GT2 RS új rekordjától több mint 1 perccel elmarad még így is, de például a „mindössze” 320 lóerős Honda Civic Type R is közel 8 másodperccel felülmúlja a Stelviót.
Ha azt vesszük alapul, hogy a Land Rover és a Jaguar ugye egy tulajdonosi kézben van, és a Jaguarnak lehet már terepjárója az F-Pace néven, akkor a Range Rovernek, miért ne lehetne szedán változata is.
Kis méretei ellenére egyébként négy ember is helyet foglalhat az Urban EV Concept-ben – az autó éppen 10 centivel rövidebb, mint a Jazz, ami pontosan 3895 mm-es hosszt jelent.
Ez azonban még jó pár évbe telik, ráadásul az is lehet, hogy a hazai üzemnek más szerepet szán a PSA.
A tesztek kimutatták, hogy a szójaolaj felhasználásával készült gumi jobban vegyül a szilícium-dioxiddal megerősített keverékekkel, így a gumik előállítása is hatékonyabbá és energiatakarékossá válik.
Soha nem volt még ilyen erős, és egyben ilyen gyenge az autóipar, derül ki az idei Interbrand Best Brands felméréséből.
A Porsche Panamera Sport Turismo is megkapta a márka konnektoros hibrid hajtásláncát.