A további információkkal adós maradt a Cupra, beleértve a motorteljesítményt is. Az autót Zwickauban fogják gyártani, piaci bevezetését 2021-re tervezi a gyár.
A hajtás alapvetően a hátsó tengelyre összpontosul (a teljesítmény és a nyomaték 1:2 arányban oszlik meg az első és hátsó kerekek között), az első tengely akkor jut szerephez, ha extra teljesítményre vagy ívmeneti stabilizálásra van szükség.
Ugyanez az erőforrás összkerékhajtással fél mázsával többet nyom, viszont 3 tizedmásodperccel fürgébb is.
A Mátrix képi világa is hozott valami egészen újat a látványos green rain-en túl is.
A légcserének a beltérben is megadták a módját: a szellőzőrostélyok 3D nyomtatási eljárással készülnek, azokat a tulajdonos nevének kezdőbetűivel díszíthetik.
Az új hajtáslánccal együtt érkezett egy új karosszériaszín, a Blue Lagoon, valamint két új keréktárcsadizájn (16 és 18 colos méretben) is.
A BMW most ezt a gyakorlatot emelné egy magasabb szintre: elképzelésük szerint a jövőben egységesen gazdag felszereltséggel hozná forgalomba járműveit, ám az egyes funkciók elérhetőségét előfizetéshez kötné.
Az OMV közleménye szerint a cég megnövelt adalékanyag-tartalmú MaxxMotion üzemanyagokat vezet be magyarországi kútjain.
Ehhez azonban a Demontól származó apróságok is kellettek a motorba, így kapott nagyobb feltöltőt, erősebb hajtókarokat és dugattyúkat.
Gyorstöltővel viszont 1 órán belül 80%-osra tölthető az akksi. Egyetlen feltöltéssel nagyjából 300 kilométert képes megtenni a Baojun.
Nem ezért várjuk azonban az új NX-et, hanem mert az utód a Toyota RAV4 által is alkalmazott TNGA-K padlólemezre épül majd, és ennek köszönhetően megkaphatja mezei testvérének plug-in hibrid hajtásláncát.
Tizenhárom éven át készült Lengyelországban és Mexikóban, mostantól azonban ismét eredeti szülőhelyén, az olaszországi Mirafioriban gyártják a Fiat 500 harmadik, kizárólag helyi emissziótól mentes hajtáslánccal elérhető generációját.