Ennek idén immár harminc esztendeje. Azóta több mint 10,7 millió autó készült Mladá Boleslavban.
A 300 lóerős turbómotor 5,1 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kézi váltós 718 T-t, a végsebesség 275 km/óra.
Természetesen az autó valamelyest nőtt, a szedán hossza 4579 mm-ről 4662-re, a ferdehátú 4275 mm-ről 4459 mm-re.
Semmi érdemi részletet nem közölt az újdonságról a Hyundai, a név azonban beszédes: minden bizonnyal a közelmúltig gyártott Starex kisbusz utódjáról van szó.
Pénzük persze nincs rá, legalábbis a fiataloknak, de sebaj: minden helyzetre van megoldás. Jelen esetben a Jetta, amely Kínában nem típusa, hanem almárkája a Volkswagennek.
Feltöltött akkukkal 30 kilométert megy a nehéz batár, de ez is elég ahhoz, hogy 5,3 alatti átlag jöjjön ki – csodálatos, nem?
A SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Laboratóriuma kutatóinak több millió kísérlet lefuttatásából szerzett adatok alapján sikerült egy olyan modellt létrehozniuk, amely segíthet az autonóm rendszerek fejlesztésében.
Az Aurora Green nem igényel különösebb magyarázatot: a különböző árnyalatokban gazdag északi fény (aurora borealis) természetfeletti szépségét, titokzatosságát kelti életre.
A hírnek egyébként az ad aktualitást, hogy tegnap volt a méhek világnapja.
Hazájában viszont ez csak a közepes méretű szabadidő-autónak számít. Lesz időnk barátkozni vele, mert a Ford igazi globális modellt csinál belőle.
Márciusban az e-matrica rendszerben közel 20 millió, áprilisban 13 millió áthaladásnál ellenőrizte a személyautók úthasználati jogosultságát a NÚSZ.
A szerencsés vásárló 250 ezres utalványt kapott ajándékba az autó mellé.A szerencsés vásárló 250 ezres utalványt kapott ajándékba az autó mellé.