Körmendi Anna
2021.05.04.
A közegellenállási együttható is javult, 0,32 helyett 0,28, ami igazán jó értéknek számít a kisautók mezőnyében.
Körmendi Anna
2021.05.04.
Ahol erre nem volt lehetőség, a szervizkocsi mögé kötötték, és a regeneratív fékrendszert alkalmazva, motorfékkel töltötték fel az akkumulátort.
Körmendi Anna
2021.05.04.
Ráadásul úgy tudjuk, sehol máshol nem használ ilyet rendőrség.
Körmendi Anna
2021.05.03.
Az orr teljesen zárt lett, illetve az alulsó, funkcionális légbeömlők hangsúlyos díszítést kaptak. A fő lámpatest LED-es, alatta air curtain nyílás javítja az aerodinamikát
Körmendi Anna
2021.05.02.
Az autóról egyelőre nem állnak rendelkezésre műszaki adatok, de a kék Crown-embléma fényében megkockáztatjuk, hogy ugyanazt a 2,5 literes hibrid hajtásláncot kapta meg, amellyel a Toyota Highlander Európában is kapható.
Körmendi Anna
2021.04.30.
A folytonos A-oszlop és az ajtó síkjába simuló kilincsek mellett különösen stílusos a visszapillantó kamera, amely ráadásul egyáltalán nem emelkedik ki a kerékívek síkjából, ezzel a manőverezést is leegyszerűsíti.
Körmendi Anna
2021.04.29.
A közvetlen benzinbefecskendezéses motor WLTP-konform átlagfogyasztása 8,5-9,6 l/100 km.
Körmendi Anna
2021.04.28.
A képek felbukkanásának helyszíne annyiban nem meglepő, hogy a modellek Kínában készülnek majd a Volkswagen-FAW vegyesvállalat kínai gyárában.
Körmendi Anna
2021.04.28.
Korábbi értesüléseink szerint a Renault Európában is tervezi egy elektromos crossover bevezetését, ennek idejéről azonban még nincsenek információk.
Körmendi Anna
2021.04.27.
Utóbbira rímelnek az ajtókon, a hátsó szélvédőn és a hátsó kerékdobon elhelyezett matricák.
Körmendi Anna
2021.04.26.
A műszerfalon itt már a klíma sem kap külön gombokat, mindent a hatalmas, érintőképernyős tabletről lehet majd kezelni. Akár hangutasításokkal is.
Körmendi Anna
2021.04.25.
Az autót nem is elektromos hajtáslánca teszi különlegessé, hanem a márka új arculatát felvezető formavilág, valamint önvezető képességei.