Jump to content

A SEAT bemutatta 2025-ig tartó ütemtervét

2017. 03. 06. 10:00

Bemutatta 2025-ig tartó ütemtervét a SEAT: a spanyol autógyártó következő tíz évre vonatkozó stratégiájának három pillére a nagy haszonkulcsú modellek fejlesztése a növekvő szegmensek számára, az ügyfél-elégedettség előtérbe helyezése, valamint az autóipar legvonzóbb munkaadójává válni Spanyolországban.

A Volkswagen-csoporthoz tartozó SEAT igazgatótanácsának elnöke, Francisco Javier García Sanz a cég vezetői számára tartott konferencián kijelentette, hogy tervük a Volkswagen-csoport teljes támogatását élvezi, tökéletesen illeszkedve a stratégiájába.

Megerősítette azt is, hogy a következő két évre bejelentett modellek a terveknek megfelelően kerülnek majd piacra. A vállalat négy új modell bemutatását tervezi a következőben, ezek közül az első, egy kompakt szabadidő-autó 2016 első felében várható - a márka ezzel egy új szegmensben debütál.

A cég vezetősége bejelentette azt is, hogy hatékonysági programot vezet be a következő két évben, amely a vállalat beruházási stratégiáját szolgálja a termékkínálat megújítása és a márka erősítése érdekében.

A spanyol gyártónál az utóbbi hetekben feszültség alakult ki amiatt, hogy a német Volkswagen konszern bejelentette, a dízelbotrány miatt felülvizsgálja az összes tervezett beruházását, és szigorítják a már korábban elindított költségcsökkentési programot. A SEAT korábbi tájékoztatása szerint Spanyolországban több mint 683 ezer autót adtak el manipulált motorral a Volkswagen-csoporthoz tartozó négy autómárkából, ebből 221 ezer SEAT volt.

(Forrás: Autokalauz, MTI | Fotó: Wikipedia.hu)