A Ferrari sikerrel zárta jogi csatáját az Európai Unióban. Az EU másodfokú jogi döntéshozója ugyanis hatályon kívül helyezte az EUIPO korábbi ítéletét, amely 2023-ban megfosztotta a márkát a névhasználati jogtól még 2023-ban.

A vita középpontjában az állt, hogy vajon a Ferrari 2010 és 2015 között valódi használatot folytatott-e a Testarossa név alatt. A luxusautó gyár bizonyítékai szerint igen: a márkaszervizekben másodkézből értékesített autók, a hivatalos alkatrészek, kiegészítők és modellautók mind hozzájárultak az elismeréshez.
A döntés egyértelművé teszi, hogy a jelképértékű, már nem gyártott modellek esetén egy-egy márkanév élete nem ér véget az üzemi futószalag leállításával. A márka hosszú piaci jelenléte önmagában is jogalapot ad a védjegy megőrzésére.
A Testarossa 1984 és 1996 között készült kb. 7–10 000 példányban. A Ferrari ma is gondozza az autók értékesítését, hitelesítését és az utóélethez kapcsolódó alkatrészellátást, ezáltal jogilag is indokolható lett a név megőrzése.