Körmendi Anna
2020.07.10.
A hajtás alapvetően a hátsó tengelyre összpontosul (a teljesítmény és a nyomaték 1:2 arányban oszlik meg az első és hátsó kerekek között), az első tengely akkor jut szerephez, ha extra teljesítményre vagy ívmeneti stabilizálásra van szükség.
Körmendi Anna
2020.07.09.
Ugyanez az erőforrás összkerékhajtással fél mázsával többet nyom, viszont 3 tizedmásodperccel fürgébb is.
Körmendi Anna
2020.07.09.
A Mátrix képi világa is hozott valami egészen újat a látványos green rain-en túl is.
Körmendi Anna
2020.07.09.
A légcserének a beltérben is megadták a módját: a szellőzőrostélyok 3D nyomtatási eljárással készülnek, azokat a tulajdonos nevének kezdőbetűivel díszíthetik.
Körmendi Anna
2020.07.08.
Az új hajtáslánccal együtt érkezett egy új karosszériaszín, a Blue Lagoon, valamint két új keréktárcsadizájn (16 és 18 colos méretben) is.
Körmendi Anna
2020.07.07.
Az OMV közleménye szerint a cég megnövelt adalékanyag-tartalmú MaxxMotion üzemanyagokat vezet be magyarországi kútjain.
Körmendi Anna
2020.07.06.
Gyorstöltővel viszont 1 órán belül 80%-osra tölthető az akksi. Egyetlen feltöltéssel nagyjából 300 kilométert képes megtenni a Baojun.
Körmendi Anna
2020.07.04.
23 éve, már 1997 óta üzemel Hambachban a Daimler-gyár, ahol már évek óta gyártják a Smartokat.
Körmendi Anna
2020.07.03.
Pedig lehetne, és éppen termelhetné a pénzt.
Körmendi Anna
2020.07.02.
A hátsó nyomtáv 20 mm-rel nőtt, a kipufogók széles, osztott véget kaptak, a keréktárcsákat újrarajzolták.
Körmendi Anna
2020.07.02.
Úgy tudjuk, ez nagyságrendileg 300 lóerős lehet, azaz 50%-kal erősebb a normál ID.3-nál.
Körmendi Anna
2020.07.02.
Ennek (mármint a Qi-panelnek) a közvetlen közelében két darab USB-C töltőportot találunk; a szokásos USB-A ma már idejét múlt technológiának számít, ezért el is dobta a Škoda.