1991 januárjában kezdett dolgozni az Ikarus 350-es, a sorozat 25. darabjaként. 9 év MALÉV-es meló után a ritka Ikarus a Karinthy Frigyes Gimnáziumhoz került, ahol az iskolai kirándulásoknál vették hasznát. Ez nemcsak hazai, hanem gyakori külföldi úti célokat is jelentett, Skóciától Hollandiáig. Közben persze szépen le is gatyásodott, aztán jöttek a műszaki gondok is.
A MALÉV-es járművek feltámasztásában rutinos LKK, már 2014 környékén rátalált erre a példányra, próbálták is megszerezni – korábban több általuk megvásárolt és rendbe tett autót bemutattunk már, többek között ezt a Ladát, Wartburgot és faros Ikarus-t – kezdetben kevés sikerrel. Próbálkoztak másik, nem DAF, hanem Rába motoros 350-essel is, de annak a felújítása végül félbe maradt és később donorként használták fel, miután az iskola egy katasztrofális beázás után beadta a derekát, és megszabadult a régi Ikarustól.
A Nyúl, Biatorbágy Kecskemét országjárás közben rendbe tették a rojtosra rohadt karosszériát, felújították a klímaberendezést, kicserélték a megfáradt kárpitokat olyanra, mint amilyet a MALÉV repülők belsejében is használtak. Időközben az is kiderült, hogy a busz DAF eredetű – 11,6 literes, soros hathengeres, 285 lóerős – turbódízel motorja viszont szinte hibátlan állapotban vészelte át az éveket, így azzal sok teendő nem volt, csak a kopó alkatrészeket, ékszíjakat, tömítéseket kellett újra cserélni. Váltójával már akadtak gondok, de a hatfokozatú kézi váltóhoz sikerült megfelelő alkatrészt találni, így már az is hibátlanul működik.
Belsejét itt ott a jó ízlés határain belül azért modernizálták, modern fejegységet, USB csatlakozót is kapott az öreg Ikarus és a szépen szóló hangrendszerét is felújították. Ezekre szükség is volt, hiszen a busz a jövőben nem egy fűtött garázsban fog henyélni, hanem munkára fogják, látogatókat visz majd a repülőtéri túrákon. MALÉV és Ikarus bolondoknak kötelező program.