Körmendi Anna
2017.12.04.
Egyedül tehát a gyalogosvédelem esetén van eltérés, de ott is minimális: míg az Impreza 82, addig az XV 84 %-ot érdemelt ki.
Körmendi Anna
2017.12.04.
Próbálkoztak másik, nem DAF, hanem Rába motoros 350-essel is, de annak a felújítása végül félbe maradt és később donorként használták fel, miután az iskola egy katasztrofális beázás után beadta a derekát, és megszabadult a régi Ikarustól.
Körmendi Anna
2017.11.30.
A GM nem érti a PSA panaszát, ugyanis szerintük a franciáknak minden szükséges adat a rendelkezésükre állt a tárgyalási folyamat során.
Körmendi Anna
2017.11.30.
„Úgy véljük, az elektromos mobilitás a jövő” – mondta Woebcken szerdán a CNBC-nek.
Körmendi Anna
2017.11.29.
A hivatalos elnevezés egyébként Alfa Romeo Sauber F1 Team lesz.
Körmendi Anna
2017.11.29.
A Porsche azonban ennél jóval tovább tekint, ugyanis egyes hírek szerint az önvezető technológiát a versenypályás körülmények között is felhasználnák, méghozzá egyfajta oktatórendszerként.
Körmendi Anna
2017.11.29.
A kapcsolható összkerékhajtás mellett megjelent egy automata üzemmód is a Wranglerben, illetve a terepjárási képességek is fejlődtek – ugyanakkor a fordulókör és az irányíthatóság is csökkent, ami közúton is jó szolgálatára lesz a tulajdonosoknak.
Körmendi Anna
2017.11.29.
A német konszern elutasította a Geely javaslatát, de jelezte, hogy nincs ellenére, ha a kínai fél a nyílt piacon vásárol részvényeiből. Azt nem tudni, hogy a Geely hajlandó-e tőzsdén forgó részvényeket felvásárolni.
Körmendi Anna
2017.11.25.
A szokásosnál nagyobb komfortot kínáló részt kisebb üvegfal választja el a többi utastól.
Körmendi Anna
2017.11.23.
Német technika, szovjet dizájn, internacionális különlegesség.
Körmendi Anna
2017.11.19.
Miközben a kínai autógyáraknak már vannak tisztán elektromos modelljeik, a Daimler ügyfeleinek még várniuk kell az első elektromos modellre: a német autógyár 2019-ben kezdi meg első tisztán elektromos városi szabadidő autó modellje, az EQC gyártását Kínában.
Körmendi Anna
2017.11.16.
„Túlmentünk a hosszirányú gyorsulás határain, így az összkerékhajtás maradt az egyetlen opció” – mondta Hacker úr.