A Quadrifoglio sportverzió alatt mostantól a Veloce Ti szint képviseli a legmagasabb felszereltséget.
Az a bizonyos hatvan autó lehet kupé és lehet kabrió, de mindenképp az F-Type R 575 lóerős kompresszoros motorjával és összkerékhajtásával biztosítja gazdája előrejutását.
A magasfeszültségű akkumulátor és a tank beépítésénél speciális emelőberendezés segíti a munkát.
A tárolóhelyek száma is minősége is javul, a csomagtartó megfordítható padlót, dupla világítást és 12 voltos aljzatot kap.
A már hétfőtől használható új parkolót este hét órától reggel hétig ingyenesen lehet igénybe venni a járvány miatt.
Plusz ott van még az utolsó, “erőgyorsasági”, ahol az első 5, míg az ötödik egy ponttal gazdagodik a futam végén.
2050-re pedig a zéró szén-dioxid-kibocsátás a cél – írja a Reuters az NHK japán közszolgálati médium csütörtöki riportjára hivatkozva.
Diess elismerte, hogy a Volkswagen “viszonylag későn” kezdte meg az átállást az elektromos mobilitásra, viszont 2025-ig 35 milliárd eurót fordít a technológia fejlesztésére és a gyártás kiépítésére.
Ez a tavalyi elővásárlási időszakban közel 20 százalékos növekedést jelentett az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Nem megfelelő konfiguráció miatt nagy terhelés alatt eltörhet a kormánybekötőrúd egyik eleme. A jármű irányíthatatlanná válhat.
Az előző két év azonos időszakát nézve a tavalyi eredménytől (14,2 ezer személyautó) elmarad az idei, de csaknem kétezerrel jobb a 2018 novemberinél.
Az akkucsomag töltése 3 óra 45 perc alatt megoldható otthoni váltóáramú fali töltőboxról.