A konszern szóvivője szerint úgy 200-250 ezres készlet halmozódhat fel az új modellekből, mire megkapják a KBA engedélyét.
Munkáját aktív szelepekkel szerelt, négy végcsöves kipufogórendszer segíti, az aszfaltra a márkán belül páratlan 180 kilogrammal préseli le az autót fejlett aerodinamikai csomagja.
Ettől függetlenül Oroszországban kezdik meg a forgalmazását, később az értékesítést – ahogy a gyártást is – kiterjesztik más piacokra.
A keréktárcsák 16-19 colos méretben kaphatók, mindegyik új rajzolatot kapott.
A két éve zajló kísérleti előkészítő projekt tapasztalatai azt mutatják, átlagosan 17 perccel ért hamarabb a helyszínre a mentő, mint telefonos riasztás esetén.
A karosszériát is módosították a tervezők, a vaskos kerékívektől az aerodinamikai csomagig alapos munkát végeztek.
Mégis, a brit manufaktúra az első autógyártó a világon, amely klímapozitív státuszt ért el, azaz több CO2-tól szabadítja meg a légkört, mint amennyivel terheli azt.
A tiltás nem vonatkozik a BKK és a Volán járataira, a taxikra, a Főkert járműveire, a kerékpárosokra és az engedéllyel rendelkezőkre, az esti és a hétvégi rendezvények idején pedig a behajtás továbbra is biztosított.
Az aerodinamikai elemek is könnyebbek, ugyanakkor fokozott intenzitással préselik az aszfaltra a kocsit.
A Bridgestone 1990 - a Ferrari 348 megjelenése - óta fejleszt és szállít abroncsokat a maranellói Ferrari gyár számára.
A 2 tonnás monstrum a gyári alapmotorral 5,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig szokásosan 250 km/h, elektronika által korlátozva.
A kocsi az augusztus végén megrendezendő auburni RM Sotheby's árverésen kerül majd kalapács alá.