A Hyundai Tucsont az amerikai sajtó csak „rising star”-ként emlegeti, nálunk is 7-8 hónapot kell várni az 1,7-es dízelre, abszolút világsiker. Jelenleg 16. 285 ezer értékesített példánnyal, de süvít előre.
Az autó legkülönlegesebb pontja kétségkívül a hosszúra nyúló hátsó része, de elöl is jóval modernebb megjelenést kapott az angol óriáskupé.
A Nürburgring legendás aszfaltcsíkján a németek szerint biztosan 7 perc alatti időt fut majd a GT2 RS – csak összehasonlításképpen, a GT3 ugyanezt a kört 7 perc 12,7 másodperc alatt teljesíti.
Ha igazi kultikus modellre vágyunk, akkor inkább a Mercedes 190 E 2.5-16 mellett tegyük le a voksunkat. A hengerenkénti négyszelepes 2,5 literes szívómotorból akár 204 lóerőt is kihoztak a tervezők, a típus pedig kevésbé kultikus egyelőre, mint például a BMW M3.
Ami leginkább figyelemfelkeltő újítás, az az új ProPILOT önvezető rendszer, ami csak 2018-tól lesz elérhető a frissített X-Trailhez.
A társaság páneurópai hálózatot üzemeltet, tavaly átlagosan mintegy 3549 tehergépjárművet közlekedtetett, ebből 2970-et a nemzetközi szegmensben.
Ennek oka a kevés elektromos töltőállomás lehet, illetve az akkumulátor-hajtotta SUV ötlete még nem túl elterjedt, hiszen gondoljunk bele, a SUV-ról az a kép él a fejünkben, hogy elvisz a világ végére meg vissza, azonban, ha nincs töltőállomás, messze nem juthatunk vele.
Poetsch, Müller és a korábbi vezérigazgató, Martin Winterkorn ellen jelenleg is nyomozás folyik. További két Porsche igazgatót már kizártak a nyomozásból, mivel egyikük sem dolgozott a VW csoportnál.
A spanyolok az első kört június 22-én zárják majd le, és a beérkezett ötletekből a szakértőik segítségével kiválasztanak néhányat, melyek alkalmasak lehetnek a végső győzelemre.
Ahogy a pletykák és kémfotók is árulkodnak róla, további 5 modell megújulását várhatjuk a következő egy évben: ezek az Audi A1, A6, A7, A8 és Q3 szériák.
Viszonyításképpen az AMG 2013-ban csupán 32 ezer autót adott el, ami akkoriban is rekordnak számított. Azóta úgy tűnik, a vásárlók igénye jelentősen megnőtt a nagy teljesítményű járművek iránt.
Az Opel Crossland X fejlesztése több mint négy évig tartott. Ez az első szériaautó, amely a végül felvásárláshoz vezető együttműködésből született a francia féllel.