A fenyőfát szállító modell egyébként egy Dodge Challenger SRT Hellcat Widebody, amit a Hennessey rögtön 717 lóerősre erősített 6,2 literes kompresszoros V8-assal ruházott fel – az erőmű 881 Nm-es nyomatéka pedig könnyen leszámol a 305 mm széles hátsó kerekekkel is.
Reméljük, hogy a jövő év elején hozzánk is megérkeznek az első második generációs Nissan Leaf tesztautók, hogy részletes tesztünkkel mi is segíthessük az érdeklődőket.
A Veyronból különben összesen 450 készült - mintegy 10 éven keresztül -, de a Chiron sikeresebbnek ígérkezik, hiszen esetében szinte biztos, hogy nem lesz szükség 10 évre az 500. megrendelés eléréséig.
A testvérmodell, vagyis a Lamborghini Huracán sorsáról egyelőre nincs információnk, de reméljük, hogy a zseniális 5,2 literes V10-es szívómotor legalább a ‘Lambóban’ tovább él még egy jó darabig.
Ezt bizonyítja a műszerfal „galéria” része, ahol egy pormentes üvegfal mögött egyedi műalkotások kaphatnak helyet – fafaragástól kezdve a legóval kirakott kedvenc Batman-jelentünkig bármi, hiszen a személyre szabhatóság is csúcsra jár.
Ez bonyolultan hangzik, és nyilván az is, de a potenciális autóvásárló elég, ha annyit tud: a közelmúltban megvalósult a világ első távolból aláírt lízingszerződése,tehát a technológia készen áll a kiskereskedelmi felhasználásra.
Azt talán túlzás lenne állítani, hogy a Lada 4x4 tuning modellek párhuzamba vonhatók olyan gyártók termékeivel, mint az AMG, vagy az Audi RS. Pedig valami hasonló tuningot jelent a gyári Nivák esetében is az AvtoVAZ gyári műhelyének munkája.
Ezzel az autó a gyár szerint a benzinmotoros modelltől megszokott menetdinamikát ígéri, 180 kilométeres hatótávolsággal, ami a hétköznapi funkcionalitás teljes hiányát figyelembe véve bőven elegendő.
Ezzel az autó a gyár szerint a benzinmotoros modelltől megszokott menetdinamikát ígéri, 180 kilométeres hatótávolsággal, ami a hétköznapi funkcionalitás teljes hiányát figyelembe véve bőven elegendő.
Távolról sem rossz a 86%-os arány, azonban mélyebben megnézve a használt téli gumik állapota sem kielégítő, hiszen sok közötte az elöregedett vagy túlzottan kopott abroncs.
Ez Európai Uniónak le kell vonnia a tanulságokat, és meg kell erősítenie az uniós jog végrehajtását, hogy a vásárlók hatékonyabban tudják védeni jogaikat különösen olyan esetekben, amikor nagyvállalatokkal kerülnek szembe.
A vásárlók egy része is így gondolta, a Jeep felső vezetésében azonban nem lehettek elégedettek az eladásokkal, mert a jövőre esedékes ráncfelvarrásra eltüntetik a furcsa, emeletes fénykupacot, és amennyire lehetséges, normalizálják a Cherokee megjelenését.