A 300 lóerős turbómotor 5,1 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kézi váltós 718 T-t, a végsebesség 275 km/óra.
Egyelőre nem közölték, a Hyundai mely piacokon vezeti be elsőként a rendszert, azt viszont igen, hogy fokozatosan mindenhová eljuttatják majd.
Kár, mert rengeteg helyet és komoly terepképességeket kínál; az átlagembernek sokoldalúbb és megfizethetőbb megoldást jelent, mint a luxusterepjáróként kategorizált Land Cruiser.
Azt is elárulták, hogy az autó 2,8 másodperc alatt gyorsul majd 100-as tempóra, a végsebessége 380 km/órában korlátozott.
A kompromisszum értelmében 2025-re közbülső célként 15 százalékos csökkentést kell elérni.
A portál tartalmát folyamatosan bővítik a Ford munkatársai.
A brit sportautógyár műveleti igazgatója, Jens Ludmann elárulta, hogy egy szintetikus üzemanyag fejlesztésén dolgoznak.
Az aukció bevétele teljes egészében a United Way Worldwide’s COVID-19 Community Response and Recovery Fund alapítványhoz kerül.
A keskeny és rövid karosszéria előnye a minimális fordulókör: hét méteren megfordul a kisautó.
Mindkét motorhoz csatolható a mild hibrid rendszer, amely 100 kilométeren akár 7 decivel csökkentheti a fogyasztást (9,1, illetve 6,7 l/100km).
A jelenlegi vezetőtámogató rendszerek kamerákat, radarokat alkalmaznak, de a falakon nem látnak át, illetve az utcasarkon sem tudnak oldalra pillantani.
Utóbbiak saját fejlesztésű áramfejlesztős/villanymotoros drónja akár két órán át képes repülni, nem kevesebb mint 4 kg terhet cipelve.