Az X-osztályt ugyan az első prémium pickupként emlegeti a Mercedes-Benz, ám az Amarok már hasábjainkon is bizonyította, hogy semmivel sem kevesebb, még ha a Volkswagen nem is prémiumként hivatkozik rá – ráadásul immár hozzá is elérhető egy 258 lóerős hajtáslánc. Így pedig nincs könnyű dolga a csillagosoknak, még ha sokakat meg is győz az autó orrán található embléma. Talán éppen ezért olyan nyitottak a gyáriak egy még izmosabb verzió elkészítésére, azonban ehhez szükség lesz a vásárlók visszajelzéseire is.
Erről maga Frank Scumacher, az X-osztály fejlesztéséért felelős vezető beszélt egy interjúban nemrég: „Amennyiben a V6-os verzió piacra kerülése után is lesznek olyan vásárlók, akik V8-asra vágynak, akkor valószínűleg be is építünk majd egyet az autóba, ez azonban csak a vásárlói visszajelzésektől függ” – árulta el a szakember. Az bizonyosnak tűnik, hogy AMG verzió nem készül a pickupból, ám ez még nem zárja ki egy V8-as egység beépítését, hiszen bár a legtöbb V8-as a Mercedes kínálatában AMG kivitel, van ellenpélda is, például a G-osztály vagy az S-osztály képében.
Mindezek ellenére mi nagyon kis esélyt látunk arra, hogy valaha is egy V8-as erőforrás kerüljön az X-osztályba, hiszen már a 258 lóerős, háromliteres V6-os is bőven elegendő erőt nyújt egy ilyen jellegű autó esetében. Persze a G-osztályra is mondhatnánk, hogy feleslegesek a 400-500-600 lóerős változatok, azonban mégis teljesen más a helyzet – már csak azért is, mert az X-osztályt ugyan alaposan átdolgozták a csillagosok, az alapokat akkor is a Nissan Navara adja. Mi tagadás, azért szívesen kipróbálnánk egy V8-as motorral is az autót, amely úgy már valóban teljesen egyedi lehetne az európai piacon – már ha egyáltalán elérhető lenne az öreg kontinensen ez a kivitel.