Biermann úr természetesen maga jelölte ki az irányt a mérnökök számára, mely szerint új futóművet, kormányzást, fékrendszert és egyéb részleteket kell megalkotni, míg az erőforrás a másik két N-es testvérből jönne. Mindez azt jelenti, hogy a Kona N prototípusába a kétliteres, négyhengeres turbómotor kerül, ami gyengébbik változatában is 250 lóerőt tesz elérhetővé a pilóta számára. Az i30-ban és a Velosterben csak az első kerekeket hajtja a motor, méghozzá egy hatfokozatú kézi, vagy később egy automata váltón keresztül – és ez így lesz a Konánál is.
„Mondtam nekik (a mérnököknek), hogy építsék meg az autót, aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz vele. Az i30 N erőforrásának kell benne lennie. Természetesen a Konának eltérő tulajdonságokat adhatunk majd a kormányzás és a futómű terén, de ezeknél is lehetnek majd közös alkatrészek, hiszen a Kona is elsőkerékhajtású lesz, mint az i30 N. Azt pedig már most is tudjuk, hogy a motornak és a váltónak az i30-ból kell érkeznie” – árulta el Biermann.
A mérnökök valószínűleg gyorsan „összedobnak” majd egy prototípust, amit aztán kicsit finomítanak majd, és valószínűleg hamar kiderül, hogy van-e fantázia a Kona N megalkotásában. Amennyiben zöld utat kap az autó, úgy még az évtized vége előtt bemutatkozik majd, és nem csak gyorsabb lehet, de jóval vadabb megjelenést is kaphat – kíváncsiak lennénk, hogy az amúgy is vagány formákból mit tudnak még kihozni a mérnökök.