A Citroën kínálatában a Picasso utónév mindig a családi modellekre utalt, ám a C3 Picasso megszűnésével – aminek helyét ugyebár a crossoveres irányban megújuló C3 AirCross vette át –, úgy látták jónak a franciák, hogy leegyszerűsítsék kissé a dolgokat, és a C4-et is megfosszák a jól csengő névtől. Helyette a SpaceTourert választották, ami nem véletlenül ismerős mindenkinek, hiszen a Citroën akár kilencszemélyes kisbusza is ezen a néven kínálja magát, ám esetében semmilyen előtag nincs, amivel szerintünk okozhat majd némi kavart mindez az emberek fejében. Mindenesetre májustól C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer néven kell majd keresnünk a franciák egyterűit.
Nem ez az egyetlen újdonság azonban, ugyanis ugyancsak májustól a kínálat legizmosabb dízelét is lecserélik, és egy új automata váltót is kap az autó. Az eddig 150 lóerős kétliteres BlueHDi motor ezentúl 160 lóerőt kínál majd, a korábbi hatfokozatú automatát pedig egy új, Aisintól érkező nyolcsebességes egység váltja. Egyelőre csak a legerősebb dízelhez kínálják majd az új váltót, de később a többi változatban is leválthatja majd a régebbi egységet.
Az új váltónak köszönhetően az erősödés ellenére is 7 %-kal kisebb fogyasztást ígérnek, ami többek között a plusz két fokozatnak, a 2 kilogrammal kisebb súlynak és a már 20 km/h-nál aktiválódó start-stop rendszernek is köszönhető, habár ez utóbbi már eddig is rendelkezésre állt. Az automatához ormány mögötti váltófülek is rendelhetők lesznek, és a menetkomfort is javul majd az új egység finomabb munkájával. A SpaceTourer család így immár háromtagúra nőtt, hiszen az akár kilencszemélyes kisbusz mellett a korábban Picassóként ismert öt vagy hét személy szállítására képes C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourert is ezen a néven találjuk majd a kínálatban a jövőben.