Ennek megfelelően bizony nagyítóval kell keresnünk a változtatásokat a ráncfelvarrott változaton, és még úgy sem biztos, hogy mindent megtalálunk. Segítünk egy kicsit: elöl tulajdonképpen csak a hűtőrács belső elosztása változott érdemben, hátul pedig új grafikát kaptak a LED-es fényszórók. Ezek mellett azért a kötelező új fényezés és friss keréktárcsák sem maradnak el.
Az utastérbe bepillantva sincs könnyű dolgunk, hiszen belül is a részletekben bújik meg az igazság. A legfőbb különbséget a hagyományos kézifék elektromos változatra cserélése jelenti, amelynek köszönhetően a gyáriak újra tudták tervezni a könyöklőt és a pohártartókat, ezzel fokozva a praktikumot. Ezen kívül immár hátul is elérhető egy középső könyöklő, amibe pohártartókat is integráltak. Ez azonban még mindig nem minden: még finomabb anyagok és néhány új betét emeli tovább az amúgy is dicséretes minőségérzetet.
Technológiai téren a továbbfejlesztett, dugóasszisztenssel kibővített i-ACTIVSENSE rendszer és egy új, mátrix LED-es fényszóró jelent előrelépést. Az erőforrásokhoz csupán annyira nyúltak hozzá a mérnökök, hogy azok megfeleljenek a legszigorúbb normáknak is, noha azt büszkén tették hozzá, hogy sok más gyártó benzineseivel szemben a SKYACTIV-G egységeknek nincs szükségük részecskeszűrőre, hogy teljesítsék az előírásokat – a teljesítmény tekintetében nem számolhatunk változásokkal. A CX-3 Európába is ugyanezekkel a módosításokkal érkezik majd meg hamarosan.