A jövő évben érkező újdonság „nem új C5 lesz”, de nagy szedán készül, mivel a vezetőség szerint ez alapfeltétele annak, hogy komoly, nagy gyártónak tartsák a márkát. Meg persze Kína imádja a nagy szedánokat – azzal pedig, hogy SUV-ra váltottak, a francia márka eladásai közel 50 százalékkal csökkentek Kínában.
Mire számíthatunk? Nem lövünk mellé, ha egy igazán hosszú, akár 4,9 méteres óriást vizionálunk a márka irányvonalainak megfelelően abszolút kényelemre hangolt futóművel, amely azért remélhetőleg előrébb lép a kategóriában igénytelennek számító csatolt lengőkaros megoldástól. Formailag megengednek némi extravaganciát a tervezők, de nem annyit, hogy elvegyék a visszafogottabb üzleti vásárlók kedvét. Belül hatalmas tér és óriási, kényelmes fotelek várnak majd.
Mi nagyon kíváncsian várjuk a modellt, főleg, hogy végre akad egy gyártó, amely az esetek 95 százalékában teljesen felesleges sportosság és sportos kiegészítők helyett hangsúlyosan a kényelemre épít – ami azért úgy ezerszer jobban számít a hétköznapokban, mint a szerpentinvadászat.