Utóbbiról hivatalosan még nem beszélt a Mercedes, de néhány szemfüles külföldi kollégának feltűnt egy kis turpisság a korábban megosztott belső képeken: a digitális műszerfalon a fordulatszámmérő alatt ugyanis jól látható egy mutató, ami a töltöttségi szintet jelzi – a kis akkumulátor-ikon nem hagy kétséget efelől. A valamivel háromnegyedes szint alatt álló skála mellett ráadásul a maradék hatótávolság is fel van tüntetve, és egy gyors fejszámolással gyorsan kideríthetjük, hogy a teljes hatótáv valahol 50 kilométer környékén lehet.
Azt már eddig is sejtettük, hogy egy úgynevezett lágy hibrid rendszert biztosan kap majd az A-osztály, de ezek a jelek arra mutatnak, hogy a 48 Voltos megoldás mellett egy teljes értékű konnektoros verzió is bemutatkozik majd – habár teljesen biztosak még így sem lehetünk a dologban. Ennél azonban még izgalmasabb lehet a gyengébbik Mercedes-AMG kivitel érkezése, amely az A 35 nevet viseli majd, és végre betölti azt a hatalmas, 163 lóerőnyi űrt, ami eddig az A 45 és az A 250 Sport között volt.
Az gyengébbik AMG kivitel érkezése nem meglepetés, hiszen szinte minden új Mercedes modell esetében találkozhattunk már hasonló változatokkal. Az új A 45 egyébként továbbra is 2-literes erőforrást használ majd, ám ezúttal biztosan eléri majd a 400 lóerős álomhatárt. Az A 35 ugyanabból a négyhengeres egységből merítheti erejét, de természetesen jóval gyengébb változatban: nagyjából valahol félúton lehet majd teljesítményt tekintve a legvadabb és az utána következő verzió között, így több mint 300 lóerővel számolhatunk. Ezzel egyébként olyan modelleknek mehet majd neki az A-osztály, mint például az Audi S3 vagy a BMW M140i, de ide sorolhatjuk akár a Volkswagen Golf R-t és a Ford Focus RS-t is.
Az új változat egyébként nem csak teljesítményben, de árban is a két előbb említett verzió közé eshet, aminek sokan örülhetnek, ugyanis jelenleg 3 millió forint választja el a két hajtásláncot egymástól. Szinte biztosak lehetünk benne, hogy a későbbiekben az új CLA-ho és GLA-hoz is elérhető lesz majd az új AMG hajtáslánc, de az sem kizárt, hogy a konnektoros hibrid kivitelt is megkapják majd – már amennyiben valóban megvalósul.