Míg a Stonic kizárólag elsőkerék-hajtással megvásárolható crossover, addig a Kona akár összkerékhajtással is elérhető SUV. A Hyundai Kona 2,5 centivel hosszabb a Stonicnál, tehát 4165 milliméter hosszú. Az azonban kétségtelen, hogy a Hyundai formája sokkal megosztóbb leginkább az osztott első fényszórók és a LED-es lámpákig nyújtózkodó műanyag keret miatt. Számos külső és belső színvilág közül válogathatnak majd a leendő tulajdonosok, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy a városi szabadidő-autó sikeres legyen.
A trendi Kona mindent tud, ami ma elvárható egy autótól, tehát olyan vezetéstámogató rendszerek vannak a fedélzetén, amik megakadályozzák, hogy figyelmetlenül nekiguruljunk valaminek, esetleg ráhúzzuk a kormányt valakire a láthatatlan holttérből, valamint sávtartó asszisztens is lehet a fedélzeten. A műszerfal legfőbb eleme a 8 colos érintőképernyő, melyre Android és iOS rendszerű telefonok képe is tükrözhető.