Jump to content

Európa ura akar lenni a Hyundai

2017. 07. 29. 13:16

Merész törekvései vannak a koreai gyártónak, 2021-re ő akar lenni Európa legkeresettebb autógyártója.

Amíg az elmúlt időszakban az újonnan érkező i30 N és i30 Fastback modellekről szóltak a hírek, addig a Hyundai vezérigazgatója, Thomas Schmid elárulta, hogy mi a vállalat terve az elkövetkező néhány évben. A CarAdvicenak adott interjúban a következőket nyilatkozta: "A legújabb modellek jelentős ambíciót jelentenek, a célunk, hogy 2021-re a legkeresettebb márka legyen a Hyundai Európában. Az addig megjelenő 30 új modell és különböző modellváltozat minden bizonnyal nagyban hozzásegít minket ehhez."

A Hyundai hisz abban, hogy az online értékesítési stratégiák nagyban segítik majd a cél elérését, a Teslánál ez a módszer már évek óta jól működik. Üzleti modelljüknek négy sarokköve van: a SUV-ok, a jövő technikája, azaz a hibrid és elektromos hajtások, az i modellek és a nagyteljesítményű N-es modellek. 2016-ban a 14. helyen állt a koreai gyártó Európában 505 396 eladott autóval. A kontinensen egyebek mellett olyan márkákat kell majd legyűrni, mint a Toyota, a Citroën, a BMW, az Audi, a Mercedes, a Peugeot, a Ford és a Volkswagen.

(Forrás: autonavigator.hu / kép: Hyundai)