A Geely Galaxy A7 EM‑je nem kevesebbet vállal, mint hogy két liter fölé tolja az üzemanyag‑fogyasztást 100 km-enként. Mindezt úgy, hogy egy feltöltés és tele tank kombinációjával átlépi a 2 000 kilométeres határt. Ez új mércét jelent a hibrid technológiában, és jól mutatja, merre tart a kínai piac.

Az 1,5 literes benzinmotor önmagában 112 lóerőt produkál, és egy kb. 238 lóerős elektromotor is dolgozik. A kínai CLTC mérési ciklus alapján két külön verzió érhető el: az elektromos hatótáv 60 vagy 130 kilométer lehet, valamint a kombinált hatótáv 1500–1600 km között mozog. De érkezik egy olyan modell, amely már biztosan átlépi a 2100 km-t is.
Az A7 illeszkedik a mai kínai szedán dizájntrendhez. Az ujjlenyomat-mentes ajtókilincsek és letisztult vonalak elegáns összhatásúak. A beltér modern, prémium hatást sugároz a a nagyméretű érintőképernyővel.
Az A7 EM‑i belépő ára Kínában ötmillió forintos körülire tehető, ami jóval alacsonyabb, mint rengeteg európai ellenlábasé. Az még kérdés, hogy mikor jut el Európába.