E-GMP, azaz globális, moduláris elektromos platform: így nevezi a Hyundai-csoport azt a kifejezetten akkumulátoros villanyautókhoz kifejlesztett, módosítható méretű padlólemezt, amelyre a Hyundai Ioniq 5 és a Kia EV6 épül, amely a Genesis GV60 alapját is adja.
Az európai terjeszkedésre készülő koreai prémium márka formatervezői nem sokat variáltak, a GV60 sziluettje elsősorban a Kia EV6-ra emlékeztet, de a vonalvezetés konzervatívabb. Árulkodó azonosság a motorházfedél, amely mindhárom típusnál rázár a kerékdobokra, valamint a lemezekbe simuló, elektronikus ajtókilincsek.
Látványos a vaskos C-oszlop apró ablakbetétje, amely a kilátást aligha javítja ugyan, ám a dizájnt megbolondítja. Hátul ugyanúgy vízszintesen osztott lámpatesteket kapunk a diszkrét légterelő alatt, mint elöl. Az ismert alakzatú hűtőrács alatt sajátos, kackiás bajuszforma köszön ránk, a márkajelzés diszkrétebb a szokásosnál.
A belső térben rengeteg és igen nagyméretű digitális kijelző található. A műszeregység és a központi érintőképernyő közös fedőüveg alatt található, a külső tükröket kamerák helyettesítik – ezzel a lehetőséggel egyébként sem a Hyundai, sem a Kia nem élt, bár nem tudni, hogy a GV60 a szériagyártásban is megtartja-e ezt az extravagáns, modern funkciót.
Ennél is van azonban meghökkentőbb részlet az utastérben: az erőátvitel irányváltó funkcióját nem a szokásos gombok, és nem is tárcsa szolgálja ki, hanem egy kristálygömb, amely álló autónál hangulatvilágítást biztosít, a rendszerindítást követően pedig elforog, szabaddá téve a váltóvezérlő felületet. A kristálygömb kereksége a műszerfalon és a kormányra szerelt kezelőfelületeken egyaránt visszaköszön. A padlókonzol a testvérmodelleknél már megismert, lebegő kialakítású panel.