Extrém aerodinamikai megoldásokkal lép pályára a Lamborghini SC18, a márka sportrészlegének első custom építése. Az első légbevezetőket a Huracán GT3 EVO stílusában alakították ki, míg az oldalfal, illetve a hátsó kerékdobok, légterelők és beömlők a Huracán Super Trofeo EVO-t mintázzák.
Az egészet méretes karbonszárny zárja le, amely három irányban, mechanikusan állítható, így bármilyen körülményekhez adaptálható.
A motorházfedélen tizenkét légcserenyílást alakítottak ki, hogy a 6,5 literes, V12-as motor ne kapjon hőgutát.
A maximális teljesítmény 770 LE (8500/percnél), a legnagyobb forgatónyomaték 720 Nm (6750/percnél). A váltó hétfokozatú, a kipufogó egyedi.
Az autó tömegét ultrakönnyű anyagok, illetve új, szénszálas karosszéria alkalmazásával csökkentették, a szabad hasmagasság 109 mm.
Az SC18 Grigio Daytona szürke fényezést kapott, amelyen átüt a nyers szénszálas karosszéria mintázata, a sportos hangulatot piros részletek erősítik.
A karbonvázas üléseket pirossal varrott fekete Alcantara borítja, a központi anyás felnik elöl 20, hátul 21 colosak.