A 707 lóerős motor marad, ahogy a 315 km/óra végsebesség és a négy másodperc alatti gyorsulás, viszont ránézésre sokkal durvább lett a Dodge Charger csúcsmodellje.
Az SRT Hellcat modell megkapta ugyanis a Widebody csomagot, ami új orrkialakítást, összesen 9 centiméterrel szélesebb karosszériát, hatdugattyús Brembo fékeket, egyedi, állítható Bilstein lengéscsillapítókat, és 305/35 R20 méretű Pirelli abroncsokat tartalmaz. A Dodge Charger SRT Hellcat Widebody 10,96 mp alatt futja a negyed mérföldet, és a gyár 3400 méteres tesztpályáján 2,1 másodperccel fürgébb közvetlen elődjénél.
A Dodge Charger SRT Hellcat Widebody állítható elektromos szervokormányt kapott, a fedélzeti infotainment rendszeren az autó minden paramétere szabályozható, a váltási sebességtől a motorteljesítményen át a felfüggesztés beállításaiig. Utóbbi eleve feszesebb, az első rugók 32 százalékkal keményebbek, a kanyarstabilizátorok vastagabbak. Üzemmódból négyféle van: utcai, sport, pálya és egyedi.