
Nem egyszerűen elektromos szabadidőjárművet, hanem brutális képességekkel bíró elektromos szabadidőjárművet mutatott be a Kia. Az EV6 800 voltos elektromos hálózata kétféle akkumulátorkapacitást, két- és összkerékhajtást, és ezek kombinációjából adódóan öt különböző teljesítményszintet kínál.
Már a legszerényebb, kis akkumulátoros, egy villanymotoros verzió is 170 lóerőt és 350 Nm-t ad le, a GT csúcsváltozat pedig 585 lóerővel és 740 Nm-rel pusztítja az aszfaltot. Ez utóbbit elektronikus részletesen önzáró differenciálművel is felszerelték; a csúcsmodellnek elég 3,5 másodperc, hogy elérje a 100 km/órát, végsebessége pedig 260 km/óra. A köztes változatok rendelkezésre álló adatait az alábbi táblázat tartalmazza; a hiányzó információkat a 2021 második felében induló forgalmazásig nyilván pótolni fogja a gyártó.
A 800 voltos akkumulátor megfelelő töltő rendelkezésre állása esetén mindössze 18 perc alatt 10-ről 80 százalékra tölthető – ezeket a számadatokat már láttuk a Hyundai Ioniq 5-nél, amely előzékenyen átengedte ikertestvérének a sportverzió bevezetését. 270 másodperc alatt 100 kilométerrel nyújthatjuk meg a hatótávolságot (kétkerék-hajtás, nagy kapacitású akku esetén).
Ahogy az Ioniq5, az EV6 is használható áramforrásként: 3500 watt összteljesítményű fogyasztót (porszívót, klímaberendezést, bármit) köthetünk rá, sőt, akár egy másik villanyautót is tölthetünk róla.
A regeneratív fékrendszer teljesítménye 5 fokozatban állítható, a nullától a maximumig, amikor az autó gyakorlatilag egyetlen pedállal vezethető, a fékre csak végső esetben kell rálépnünk.