Egyre drágább és extrább járműveket követlenek a gazdagok, különösen azokon a piacokon, ahol egyszerre van jelen a nagyon sok pénz és a részben fejletlen infrastruktúra, mint Kína és Oroszország, ahol hiába akar egy Ferrarit valaki, nem tudja használni az utak állapota miatt. Amióta van Lamborghini, Bentley vagy a Porsche szabadidő-autó, megoldódott a nagyzolás és a közlekedés problémája.
A Ferrari is megnevezte az első szabadidő-autóját, amelyet 2022-ben fog bemutatni Purosangue néven. Az elnevezés természetesen egy lófajtára utal, méghozzá az angol telivérek olasz nyelven való elnevezésére. Feltehetően hibrid hajtást kap, akárcsak a jövő Ferrarijainak 60 százaléka, és egy nagyon új felfüggesztési rendszert is kidolgoznak hozzá. A maranellói márkánál az új modellel kapcsolatban kényesen kerültek a szabadidő-autó elnevezést, inkább a FUV (Ferrari Utility Vehicle-t) használták helyette.
Mindenesetre már látni néhány ötletet, hogyan nézhet vagy nézhetne ki a modell. Két irányzat van, az egyik az, amely teljesen szabadon minden nyilvánvaló hasonlóság nélkül a meglévő Ferrari-modellekkel alkot. Ilyen Giorgi Tedoradze terve is, amely egy önálló a jelenleg vonaltól független formaterv apró fényszórókkal, a lökhárító alsó részén lévő nappali fényszórókkal, egy nagy ráccsal, melyet komoly légbeömlők vesznek körül és összességében elég agresszív dizájnt adnak ki. A Ferrarin kívül persze senki sem tudja, hogy hogyan fog kinézni a Purosangue, de ez egy szép próbálkozás.