
A GTV legerősebb kivitelébe minden bizonnyal a Giulia QV 510 lóerős, 2,9 literes, duplaturbós V6-osa kerül majd be, amit egy izmos elektromotorral srófolhatnak akár bőven 600 lóerő fölé. Mindez egy konnektoros hibrid hajtásláncot sejtet, aminek tisztán elektromos hatótávja akár 50 kilométer is lehet majd, ezzel nem csak bivalyerőssé, de hatékonnyá is téve. Az összkerékhajtás így adott lesz, és a kupé felépítés ellenére természetesen két hátsó üléssel is számolhatunk.
A GTV és a 8C mellett egy kisebb és egy nagyobb crossover is érkezik majd, illetve a Giulietta alaposan felfrissített verziójával is számolhatunk. Az Alfa Romeo tehát nem veszi félvállról a terjeszkedést, habár egyelőre nem feltétlenül sikerült olyan eladásokat produkálniuk, amilyeneket szerettek volna, de reméljük nem adják fel, hiszen a Giulia és a Stelvio is bizonyította, hogy az olaszok vezetési élményre fókuszáló filozófiájának bőven van helye a piacon.