
A dél-koreaiak Separated Sound Zone (magyarul elszeparált hangzónák), azaz SSZ néven dolgoznak a megoldáson, amely képes lesz négy részre osztani az autó utasterét, és mind a négy zónában különböző zenét játszani anélkül, hogy egymást zavarnák. Mindezt néhány fejlett hangszóró segítségével igyekeznek elérni, melyek hasonló elven oltják ki a másik zónából érkező hangokat, mint a modern fejhallgatók zajszűrő rendszerei. Mindezt ráadásul úgy teszik, hogy csak a többi hangszóróból érkező hanghullámokra reagálnak, így például egymással könnyedén tudnak majd kommunikálni az utasok.
Nem csak a zenehallgatás okán lehet érdekes az SSZ, ugyanis többek között a telefonhívásokat is intézhetjük majd privátban – vagy legalábbis a vonal másik végén lévő hangját nem hallják a többiek –, de a navigáció utasításai is csak a sofőrhöz juthatnak el, ha úgy akarjuk. A Hyundai fejlesztőinek elmondása szerint az ilyen, és ehhez hasonló, komfortot növelő technológiáknak az önvezető autók megjelenésével egyre nagyobb szerepe lesz, hiszen az autósok egyre inkább jobban igénylik majd ezeket.