
Arról egyelőre nem esett szó, hogy milyen áron, illetve hány példány lát majd napvilágot a nem túl fantáziadús módon, egyszerűen csak Yellow Edition névre keresztelt verzióból. Az autó a nevéhez hűen sárga színben pompázik, de természetesen nem ugyanabban az árnyalatban, amiben korábbi tesztautónk járt nálunk. Az összképet fekete kiegészítők és hatalmas, 21 colos keréktárcsák teszik teljessé, a karbon tetőelemekről és az aktív, 80 km/h-nál kiemelkedő hátsó szárnyról már nem is beszélve.
Az utastérben is a sárga szín jelenti az extrát, ami az ajtóbetéteken dobja fel az egyébként fekete és krémszínű kárpitokat. A minőség természetesen ezúttal is kiváló, ahogyan a modern hangulat is adott. A Yellow Edition az 500h jelű hibrid, illetve az 500-as V8-as hajtáslánccal is elérhető lesz, míg felszereltsége a normál változatok Sport+ szintjét tükrözi. Mindez annyit tesz, hogy Alcantara betétek, 10 irányban elektromosan állítható, memóriás ülések és head-up kijelző is jár, de van modern multimédiás rendszer és Mark Levinson hangrendszer is.
A kiváló menettulajdonságokról a hátsókerék-kormányzás és a változó áttételű volán mellett a hátsó differenciálzár gondoskodik. Az LC Yellow Edition Európa számára készült, így jó eséllyel akár hazánkban is elérhető lehet majd, és bár egy limitált kiadásról van szó, valószínűleg azért nem lesz majd olyan nehéz hozzájutni, és inkább időbeli korlátozásról lesz szó, mintsem a példányszám meghatározásáról.