Természetesen a Scout feliratok sem maradhatnak el, és a sötétített üvegezés is alapáron jár. Az utastérben is kapunk néhány mutatós extrát, mint például a fa – vagy legalábbis fát mintázó – betéteket és az egyedibb, Scout feliratokat is tartalmazó fekete-barna üléshuzatokat. Ha mindez még nem lenne elég, a multifunkciós bőr kormány, a rozsdamentes acél pedálok és a hangulatvilágítást is magában foglaló LED csomag is alapáron jár a Scouthoz – felárért pedig természetesen minden más extra is elérhető, mint a digitális műszerfal vagy éppen a vezeték nélküli internetelérés.

A Scout háromféle hajtáslánccal kérhető, és mindegyikhez alapáron jár az összkerékhajtás. Az 1,5 literes, 150 lovas turbós benzines alapból hatfokozatú kézi váltóval, felárért pedig hétsebességes automatával lehet a miénk. Ugyanez igaz a kétliteres dízel gyengébbik, ugyancsak 150 lóerős kivitelére, míg az erősebb, 190 tagú ménest mozgósító verzióhoz alapáron jár a duplakuplungos automata.
A Karoq Scout hamarosan rendelhető lesz, és bár az áráról egyelőre nincs információ, a Kodiaqból kiindulva nagyjából a Style felszereltség árán lesz elérhető, ami a 150 lovas dízel esetében kézi váltóval is közel 9,2 millió forint – a biztos információkért azonban mindenképp érdemes megvárni a hivatalos árlistát. Nem csodálkoznánk egyébként, ha a Scout verzió után hamarosan a sportosabb SportLine is megjelenne, majd akár a prémiumba hajló Laurin & Klement (L&K) is érkezhet.