Minden típusát hibrid hajtáslánccal szereli fel 2025-től a McLaren – többek között ezt jelentették be a vállalat csütörtöki sajtótájékoztatóján. Ehhez egy új, kis tömegű, szuper gyorsan feltölthető, nagyteljesítményű akkumulátorrendszert készülnek kidolgozni, amely nem csak a közúton állná meg a helyét, a tervek szerint versenytempóban is 30 percen át volna képes hajtani az autót.
Ehhez persze a tömegcsökkentés folytatására is szükség lesz – a McLaren emellett is elkötelezte magát. Szintén felpörgetik a vezetőtámogató rendszerek fejlesztését.
Az 1,2 milliárd fontos költségvetésű Track25 távlati tervcsomag legizgalmasabb része persze az, hogy elkészítik a McLaren P1 hibrid hipersportkocsi utódját; részletek magától értetődően még nincsenek.
A rengeteg fejlesztés eredményeként a gyártási kapacitást jó 75 százalékkal megemelik; 2025-re évente akár 6000 autót is eladhatnak, és a plusz darabszámoknak köszönhetően új piacokra, Oroszországba, Indiába és Kelet-Európába is eljut majd a márka.