Erről maga Danny Pritt, az olaszok termékmenedzsere beszélt, és elárulta, hogy a visszafogott kereslet miatt a Coupé verzió gyártását bizony leállítják, és a 2019-es modellévtől már csak a nyitott tetejű Spider lesz elérhető. Így talán nem akkora törés mindez a rajongók számára, ráadásul a gyáriak nemrég azt is bejelentették, hogy GTV néven jön egy izgalmas, bivalyerős kupé, és 2022-ig a legendás 8C Competizione utódja is megérkezik majd – ezekkel pedig bőven kárpótolhatják a márka kedvelőit.
Európában egyébként 817 4C talált gazdára tavaly, ami nem túl szívderítő, hiszen a Porshe 718 Boxster/Cayman modellekből ennek több mint a tízszerese kelt el. Mi mindenesetre nagyon szeretjük az Alfa Romeo kis sportautóját, ami pehelysúlyával, hátsókerékhajtásával és izmos turbómotorjával igazán közel tudja hozni a vezetés élményét – ugyanakkor azért objektíven a Porsche modelljei sokkal jobbak. A 4C jövője egyébként még kérdéses, de nem kizárt, hogy később ez a típus is utódot kap majd, de előbb azért meg kell erősödnie az új generációs modelljeivel immár a prémium szegmensbe emelkedő gyártónak.