A Partner ugyan más néven lép piacra, de nem sokat változott a Rifterhez képest: szemből maradt a karakteres Peugeot tekintet, leszámítva az egyszerűbb, műanyagra cserélt lökhárítókat, hátul pedig csupán a fényszórók és az oldalra nyíló ajtók jelentenek újdonságot. Utóbbiak alapból 60:40 arányban vannak elosztva, és 180 fokig nyílnak, de természetesen oldalsó ajtó is van. Az alapok persze ugyanazok, és ezúttal is kétféle (4,4 és 4,75 m) hossz érhető el, míg a maximális terhelhetőség 1 tonna. A hasznos tér változattól függően 3,3-4,4 köbméterig terjed, míg a leghosszabb tárgyak 2785-3440 mm-esek lehetnek, amit még be tudunk súvasztani. Akárcsak a tesóknál, úgy a Partnernél is elérhető egy 3 centivel magasított kivitel, ami alulról is jobban védve van.
Az utastérben már kevesebb a változás: a formák gyakorlatilag megegyeznek a családi változatéval, de azért jóval ridegebb anyagok és komorabb, de nagyon praktikus környezet fogad minket belül. A modern extrák azonban a kisáruszállítóból sem maradtak ki, hiszen a táblafelismerő, a vészfékrendszer, a sávelhagyásra figyelmeztető jelzés, a kulcsnélküli rendszer, a vontatmány-stabilizáló, az adaptív tempomat és az automatikus fényszórók – a teljesség igénye nélkül – ugyanúgy megrendelhető a kisáruszállítóhoz, mint a családi verzióhoz. Természetesen a mindenféle mobiltelefonos kapcsolódási lehetőséget – beleértve az Android Auto és Apple CarpPlay funkciókat is – ismerő multimédiás rendszer is adott, de van például vezeték nélküli töltő is. A Partner utasterének sajátossága egyébként az i-Cockpit, azaz a kis kormány és a felülre helyezett műszerfal párosa.
A Partner ugyanazokat az újdonságokat is megkapta, amiket a Berlingo és a Comboesetében már bemutattunk: a dobozos változatokban felesleges belső visszapillantó helyére egy megjelenítőt is kérhetünk, amely több üzemmóddal is segíti a pilóta életét. Így például figyelhetjük rajta az oldalsó és a hátsó ajtókat, és természetesen tolatókameraként is funkcionál – a szűk helyeken való manőverezéshez kiváló társ ez a megoldás, és a visszapillantót is helyettesíteni tudja. Egy másik újítás egy kis visszajelző, amely a maximális terhelhetőség túllépésekor figyelmezteti erre a sofőrt. Ez utóbbi egyrészt biztonsági szempontokból fontos, másrészt pedig akár egy vaskosabb bírságtól is megóvhatja a vezetőt.
A Peugeot egy másik kiváló megoldást is kínál a cégek számára, mellyel teljes flottájuk állapotát, helyzetét és hatékonyságát ellenőrizni tudják, méghozzá távoli eléréssel. A különböző változatok között akár olyan is megtalálható, amelyben ötszemélyes utastér van, és csak mögötte kezdődik a raktér – ez természetesen csak a hosszított verzió esetén lehetséges.