
Minderről ráadásul maga Klaus Bschoff, a Volkswagen formatervezésért feleős vezetője beszélt: „Az arányok, a jellegzetességek és a kerékméret is ugyanaz lesz, mint a koncepció esetében volt. Nagyon hasonlít a tanulmányra. A kamerás visszapillantót jogi okokból nem tudtuk megoldani, az elektronikus ajtókilincsek pedig anyagi megfontolásból kerültek le az autóról, de ezeket leszámítva szinte ugyanaz lesz majd a sorozatgyártású verzió” – mondta Bischoff.
Mindez nagyon izgalmasan hangzik, hiszen az I.D. koncepció nem csak kifejezetten letisztult, de nagyon modern is, habár azon azért csodálkoznánk, ha a különleges fényszórók is maradnának – habár a formák bizonyára nagyon hasonlók lesznek a lámpatestek esetén is. A jellegzetes formák egyébként a későbbi tisztán elektromos, I.D. családba tartozó modelleken is feltűnnek majd. A kompakt egyébként jövő ősszel mutatkozik majd be, és jó eséllyel nagyjából 170 lóerős teljesítménnyel és papíron akár 600 kilométeres hatótávval rendelkezik majd – alig várjuk már.