Holnapután tehát tanúi lehetünk majd annak, hogy a Citroën végre Európában is útjára indítja a saját kompakt corrosverét, amely az alapjait tekintve szoros rokonságban lesz a Peugeot 3008/Opel Grandland X párossal – ugyanarra az EMP2 névre keresztelt padlólemezre épülnek. Azt egyelőre nem tudni, hogy mennyi fog változni a kínai verzióhoz képest, de jó eséllyel gyakorlatilag ugyanazt a modellt kapjuk majd meg, amit tavaly tavasszal bemutattak a franciák. Ennek pedig csak örülhetünk, hiszen a képek alapján kifejezetten magas minőséget képvisel az autó, és modern megoldásokban sem lesz hiány.
A másik nagy kérdést a motorpaletta jelenti: Kínában benzines kínálatban egy 225, egy 180 és egy 130 lóerős verzió lesz elérhető, míg dízelfronton egy 130 és egy 180 lovas kivitel lesz kapható. A leggyengébb benzineshez csak hatfokozatú manuális váltó érhető el, de alapáron a 130 lovas dízelhez is az jár, ám hozzá felárért kapható lesz az új 8-as automata egység is – az erősebb motorok szériában automatával érkeznek majd a tulajdonosokhoz. Eddig legfeljebb a 225 lovas benzines lehet meglepő, hiszen azt leszámítva a Peugeot 3008-hoz is ugyanezek az egységek elérhetők, ám Kínában 300 lovas összteljesítményű, összkerékhajtású, 60 km-es hatótávval rendelkező konnektoros hibrid is van a kínálatban.