Erről maga Tobias Moers, a Mercedes-AMG vezetője beszélt nemrég egy interjúban: „Ha egy olyan autóban alkalmazunk hibridizációt, amely képes intelligensen kezelni ezt a helyzetet, és magát az akkumulátort, akkor lenyűgöző dolgokat lehet kihozni eből a technológiából. Ez pedig biztosan azt jelenti, hogy a következő generációs Mercedes-AMG C 63 hibrid lesz – ez már bizonyos.” Ezzel bizony sok rajongó száját görbíthette lefelé Moers úr, ugyanakkor nem a csillagosokra, hanem az egyre szigorodó normákra kell haragudni.
A V8-asokkal egyszerűen nem lehet megfelelni majd a jövőben a folyamatosan növekvő elvárásoknak, és bár az autó még nagyon korai fejlesztési stádiumban van – a frissített verzió még csak most mutatkozott be a jelenleg futó generációból –, a legnagyobb valószínűség szerint egy hathengeres turbómotor kerül majd be a motortérbe, amit egy elektromotor támogat majd. A másik komoly kérdés, hogy a C-osztály kitart-e majd a hátsókerékhajtás mellett, és a válasz nagy valószínűséggel az lesz, hogy nem – ugyanakkor akárcsak az E 63 drift módja esetében, itt is biztosan lesz majd egy mókázásra alkalmas program.
A teljesítménnyel biztosan nem lesz gond, azonban az autórajongók számára oly’ kedves V8-as dallamok miatt sokan aggódnak, így természetesen erről is kérdezték a vezetőt: „Természetesen elektromos módban elmarad majd az AMG-től megszokott hangorkán. Komoly előírásokkal kell szembenéznünk, főleg Európában, de az autók hangja kiemelten fontos a vásárlóink számára, efelől nincs kétségem. Ugyanakkor magabiztosan merem kijelenteni, hogy meg fogjuk találni a megfelelő megoldást.” Kíváncsian várjuk, hogy mi lesz az, de aki mindenképpen V8-as C-osztály AMG-t szeretne, annak a következő években ideje lesz befeketetnie, amíg még teheti.