Méretes légbeömlők, függőlegesen tagolt hűtőrács, sarkos LED-es nappali menetfények és dinamikusan lejtő tetőív jellemzi az autót, ami nagyon is sokat fog örökölni a korábbi tanulmány formáiból – persze azért finomodik is. A rövidke videóban sok látványos részlet tűnik fel, a legvégén pedig láthatjuk, ahogyan kitárja négy – természetesen keret nélküli – ajtaját a sportautó.
Az utastérből is feltűnik néhány részlet, de azt már eddig is tudtuk, hogy az újdonság szinte teljesen megegyezik majd a CLS-sel ezen a fronton – persze azért számítunk néhány különlegesen finom megoldásra is a betétek vagy egyéb díszítőelemek terén. Persze ennél is fontosabb, hogy a lemezek alá rögtön a Mercedes-AMG kétturbós V8-asa kerül, ami jó eséllyel rögtön az erősebb, 612 lóerős konfigurációban kerül be a négykerekűbe – ellenben az „átlagos”, 571 lóerős kivitellel.
Az E63 ugyanezzel az erőforrással 3,4 másodperc alatt képes letudni a 0-100-as sprintet, így nem lepődnénk meg, ha a négyajtós GT még ebből is le tudna faragni egy-két tizedet – a végsebességnek pedig csak az elektronika szab határt. Ez még mindig nem minden, hiszen a hírek szerint később egy még vadabb kivitel is érkezik majd, aminek konnektoros hibrid rendszere a 800 lóerős összteljesítményt is elérheti. Nem kell már tehát sokat várnunk, hiszen holnap legkésőbb leleplezik a csillagosok a legújabb modelljüket, így mindent megtudhatunk majd az autóról.