A gazdagabb ’Lusso’ felszereltségi csomaggal lesz elérhető a S-Design modell, egyelőre ismeretlen, de az indulómodell 7,99 milliójánál bizonyosan valamivel drágább áron. A különlegesség jegyében a bukórács, az A-oszlop és a tükrök fekete, polírozott acélborítást kaptak, amelyhez egyedi, sötétgrafit színű 17-es felnik társulnak. A sportosságot tovább hangsúlyozza a hátsón feltűnő olasz zászló motívum, valamint a klasszikus stílusban fogant vörös matricacsík.
Ezzel ki is merül az S-Design csomag újdonságainak sora, igaz, a fehér fényezéssel kombinálva ez elég is a látványosan sportos megjelenéshez – végtére is a kiindulási alap arányai önmagában is érdekessé teszik a modellt. A lemezek alatt maradt minden a régiben, vagyis az a 140 lóerős 1,4 literes turbómotor teszi a dolgát, amely tesztünkön a gyári ígéreteknél is jobban mozgatta a könnyű roadster.