Az átcímkézés nem újdonság az autóiparban sem. Például, amit a General Motors is csinált évtizedeken át, hogy azonos technikát több márkanevén árusított. Chevrolet, Opel, Holden, Vauxhall azonos alapú autók, apróbb-nagyobb részletkülönbségekkel. Ez különösen működött eltérő kultúrájú országokban, eltérő földrajzi térségekben.
A dél-koreai Brenthon hozzáállása viszont teljesen más. A cég a Hyundai és Kia modellekre szakosodott, de foglalkozik akár Mercedes-Benzekkel is. A cég egyáltalán nem gyárt semmit, leszámítva saját márkajelzésén kívül. Alig pár dollárért árusítja ezeket a kiegészítőket. A Brenthon Equipment & Ornament gyártó vállalat egész egyszerűen azt kínálja, hogy átcímkézzük saját autónkat. A szlogenjük sem túl bonyolult: Be different – vagyis „Légy másmilyen”.
Az igazat megvallva érdekes üzleti stratégia, de úgy tűnik, Dél-Kelet Ázsiában működik. Az anyacégek nem is igazán tudni mit tehetnek az ellen, ha valaki úgy gondolja, lecseréli a saját autójának logóját. Ez jogilag egyáltalán mennyire szabályos? A többség, vélhetően csak nem akar egy Mercedesből Brenthont csinálni.