Persze számos esetben bebizonyosodott, hogy igenis lehet készíteni izgalmas hibridmodelleket, gondoljunk csak például a 680 lóerős, konnektorról is tölthető Porsche Panamerára, vagy akár az i8-as BMW-re, csak hogy márkán belül maradjunk, azonban minden esetben igaz, hogy hiába biztosít az erőteljes villanymotorral kiegészített hajtáslánc komoly menetteljesítményeket, a jóval nehezebb technikának megvan a hátulütője a menetdinamika tekintetében. Ettől tartanak a BMW M GmbH mérnökei is, persze ezt nem mondhatják ki nyíltan, hiszen a hibridellenes kommunikáció nem megengedett részükről, tekintettel arra, hogy muszáj nekik is ebbe az irányba elvinniük a jövőbeli fejlesztéseket. Az viszont biztos, hogy nem lesz könnyű dolguk...
Az M divízió illetékeseinek elmondása szerint a mérnökök egy rendkívül kifinomult hibrid megoldáson dolgoznak, a nagyobb tömeget pedig különböző modern módszerekkel igyekeznek kompenzálni. Annyi bizonyos, hogy a menetteljesítmények sok mindenért kárpótolni fognak, továbbá az is igaz, hogy élmény lesz az M-es BMW-kkel elektromosan, csendben végigsuhanni a városokon. Azt még nem tudjuk, hogy mikor érkeznek meg a piacra az első zöld rendszámos M-es BMW-k, de reméljük, hogy azért még sokáig kiélvezhetjük a ‘elavult’ benzinmotorokat.