A változás szemből már elsőre is jól látható: az elegánsabb hűtőrács helyét egy agresszívabb, hangsúlyosabb elem vette át, és a lökhárítót is átrajzolták a mérnökök. Ugyanakkor Thaiföldön háromféle kivitelben is elérhető az autó, és ezekből kettőnél maradt a korábbi hűtőrács – igaz, a lökhárítók azoknál sem egyeznek teljesen az itteni változatokkal –, és csak az egyik kapta meg az új frontrészt.
A Rocco névre keresztelt kivitelt a Ford Ranger Wildtrak változatához, vagy az éppen tegnap leleplezett Fiat Fullback Cross kiviteléhez lehetne hasonlítani: terepgumik, méretes keréktárcsák, agresszív kiegészítők és matricázás jellemzi – leginkább a kalandos kedvű vásárlók számára lehet vonzó, noha egy egyszerűbb verziót is könnyen fel lehet pumpálni hasonló szintre utólagos kiegészítőkkel.
Az utastérben első ránézésre nincs változás, ahogyan a hajtásláncok tekintetében sem változtattak a japánok: Thaiföldön ugyan többféle erőforrás is elérhető, de itthon valószínűleg a frissítés után is csak a 2,4 literes 150 lóerős négyhengeres dízel lesz kérhető. Az egyelőre kérdéses, hogy a frissítés csak Thaiföldnek szól, vagy hamarosan az egész világon átesik majd egy hasonló változáson a Hilux, de abban azért reménykedünk, hogy a Rocco kivitelt mi is megkapjuk majd, és korábban egy izmosabb változat megalkotását is fontolóra vették a japánok – reméljük ezen is elgondolkodnak.