A képen profilból látható az autó, ám túl sok újdonságot nem tudhatunk meg, hiszen azt eddig is tudtuk, hogy marad a hosszan lejtő tetőív, ami eddig is jellemezte az A7-et. A korábban kiszivrágott modellautók alapján egy kissé azért csalódottak lehetünk, hiszen bár a korábbi Prologue koncepcióra és az új A8-asra erősen hajazó frontrész kellően látványos, az A7 eddig viszonylag jól elkülöníthető volt testvéreitől formailag, ettől pedig úgy tűnik, el kell búcsúznunk.
Legalábbis szemből, hiszen a kupésan lejtő tetőív marad, és hátul is teljesen új megoldások várnak minket. A farról ugyan nem szivárgott ki kép de a korábbi kémfotók alapján egyértelmű, hogy az A8 után az A7 is az autó teljes szélességében végighúzódó fényszórókat kap, ám ezek már kevésbé hasonlítanak majd a zászlóshajóra, lévén teljesen más az autó hátsójának felépítése. Az utastérben szintén az A8 megoldásai köszönnek vissza, ami nem véletlen, hiszen a gyáriak igyekeznek feljebb pozícionálni az A7-et – immár nem az A6 mellett szerepel majd, hanem az A8 mellett, annak képességeivel felvértezve.
Ennek megfelelően az olyan konkurensek mellett, mint a BMW 6-os Gran Coupé és a szintén hamarosan érkező vadonatúj Mercedes-Benz CLS, immár a Porsche Panamera vadászterületére is bemerészkedik majd az újdonság – sőt, az RS7 akár a Porschéban már kipróbált, közel 700 lóerős hibrid rendszert is megkaphatja. A bemutató egyébként decemberre várható, a Los Angelesi Autószalonon.