Azt azért érdemes leszögezni, hogy a bevezetés után nagyon megugrottak az eladások, ám azóta lassultak valamelyest, így 2017-ben eddig több mint 17%-kal kevesebb autó kelt el, mint 2016 ugyanezen, januártól augusztus végéig tartó időszakában. A 2000 autó egyébként egyelőre nem túl sok, de új beszállóként nem olyan rossz, a lehetőség pedig adott a fejlődésre. A LADA 2015 decemberében tért vissza a magyarországi piacra és ezzel új lehetőségeket nyitott az elérhető árú autók iránt érdeklődők számára. A LADA Hungary négy modellt és azok különböző karosszériaváltozatait forgalmazza hazánkban, melyek között megtalálható városi kisautó, családi autó, túraautó és terepjáró is.
A LADA Granta Sedan és Liftback változatban azok számára nyújt megoldást, akik megfizethető áron szeretnének családi autóhoz jutni. A LADA Kalina háromféle kivitelben elérhető a különböző igényeknek megfelelően: a Hatchback egy városi kisautó, a Kombi változat a családi autót keresők között lehet népszerűbb, míg a megemelt hasmagasságú Kalina Cross szabadidő-autóként, divatosabb megjelenéssel áll a vásárlük rendelkezésére. A vadászok és horgászok által különösen kedvelt terepjáró legenda, a LADA 4x4 Classic és Urban verzió mellett Pack kialakítással, kishaszongépjárműként is elérhető.
Az új generációs LADA Vesta modell családi és cégautóként egyaránt keresett lett hazánkban, és bár bőven van még hova fejlődnie, mint az első igazán modern LADA, nem teljesített rosszul tesztünkön sem. Az értékesítési statisztikák azt mutatják, hogy a négy modell iránti kereslet nagyon kiegyenlített, ami az importőr szerint azt támasztja alá, hogy mindegyiknek van helye a magyar autópiacon. Markó Zoltán, a LADA Hungary projektigazgatója azt is elárulta, hogy 2018 elején megérkezik hazánkba a Vesta Kombi és Cross verziója is, melyek még keresettebbek lehetnek majd, mint a négyajtós kivitel.