Mégis mennyi az annyi? Az XC40-ért jelenleg minimum 12,325 millió forintot kell letennünk az asztalra, ám ezért rögtön a D4 jelű, összkerékhajtású, automata váltóval szerelt, 190 lóerős kétliteres dízelt kapjuk meg, ami 7,9 másodperces 0-100-as sprinttel, 210 km/h-s végsebességgel és a gyári adatok szerint mindössze 5 literes vegyes étvággyal kecsegtet. A T5 jelű, 247 lóerős benzines szintén automatával és összkerékhajtással nem sokkal drágábban, 12,55 millióért vihető haza – ez a verzió 6,5 szekundum alatt eléri a 100 km/h-t, és meg sem áll egészen 230-ig, miközben 7,2 literes fogyasztást ígér.
A belépő szintet jelenleg a Momentum felszereltség jelenti, ám már ehhez is alapáron járnak a bőrülések, az okos multimédiás rendszer, a 8-hangszórós hifi, a tempomat, a tolatóradar, a 18 colos felnik és a tempomat – a LED-es fényszórókról, a vészfékrendszerről, a sávtartóról, az automata fényszórókról és az esőérzékelőről. Tehát tulajdonképpen mindent megkapunk, amire igazán szükségünk lehet, de felárért azért kérhetünk félig autonóm képességeket (495 ezer), 360 fokos kamerarendszert, elektromosan behajtható és automatikusan sötétedő külső tükröket, parkolóasszisztenst (utóbbi három együtt 341 ezer), fűthető üléseket (91 ezer) vagy éppen kétzónás klímát (226 ezer).
Felszereltségi szintből egyelőre csak a Momentum áll rendelkezésre, illetve van egy R-Design csomag, ami azonban inkább csak a látványt fokozza agresszívabb megjelenéssel – habár többek között sportfutómű, kanyarfényként működő ködlámpák és belső hangulatvilágítás is jár hozzá. Ennek felára a Momentumhoz képest 975 ezer forint, így a dízel 13,3, a benzines 13,525 millió forintba kerül.